Ida visar framfötterna!

Efter skolan ställde jag mig (kors i taket) och lagade mat. Iochförsig var det inget avancerat, men köttbullar och makaraoner är ganska krävande ändå om man frågar mig, hehe.
Försökte plugga lite oxå, med betoning på försökte. Har prov imon och jag hoppas att det går som på de förra då jag inte heller pluggat men satte ett Mvg ändå! Är man smart så är man ju ;-)
Aja, det brukar alltid lösa sig me dom där handelsproven.

Åkte ut och fixade Gullan nu lite senare, har vart så jäkla trött idag så har bara vart hemma och tagit det lugnt. Förresten så gick orienteringen idag bra, nästan över förväntan. Jag och Elin va inne på ungefär 1,5 timma och den snabbaste av alla sprang på 50 min så det är ju bra, iaf för att va oss. Tro det eller ej, men vi hittade faktiskt alla elva kontroller!

Nu sitter jag här med tända ljus, musik i bakgrunden och plugget framför mig. Eller vänta, boken låg visst öppen nån meter bredvid.. Borde ta tag i de sista kapitlet men huvudet säger ifrån.
Ska försöka få tag på Martina nu och se om hon vill me på en promenix!


Kösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0