Idag är ingen vanlig dag, för det är Idaaaas födelsedag ;-)

Slutade halv 10, och för en gång skull hade jag hellre velat vara kvar i skolan hela dagen. Vi har jävligt mycket plugg nu och jag vet varken ut eller in.
Vet inte vad ja ska göra nu innan släkten kommer hit ikväll, måste ut och ta hand om Gullan oxå, och hur kul känns det att sätta sig och plugga på sin födelsedag?
Hoppas ni mår bra! :-)

Jag har änsålänge fått den nyaste I-poden, i lila, som jag önskat mig med inbygd video och massa andra finesser och sen en massa fint av några kompisar. Ikväll firas jag igen, på torsdag och ännu en gång på fredag!
Fråga mig inte varför, men av nån konstig anledning känner jag någon slags ångest idag.. Har iaf kommit fram till att födelsedagar inte längre är lika roliga.

Jag hör av mig ikväll med en dagens outfit innan gästerna kommer

Kommentarer
Postat av: Emma Aronsson

grattis igen :) hopppas att din dag blir kanon, trots plugg!

puss<3

2009-10-12 @ 13:01:18
Postat av: Martina Johansson

Grattis! :)

2009-10-12 @ 14:31:29
Postat av: Anonym

grattis älskii <3

2009-10-12 @ 15:57:01
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis min bästa vän! <3

2009-10-12 @ 17:16:10
URL: http://elingladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0