I'm back!

Jag lever!

Ja, det kan man verkligen säga. Jag överdriver inte när jag säger att jag knappt hinner andas, har haft flera prov/veckan, inlämningar och andra läxor nu ett tag. Men snart är det lov och då tänker jag vila upp mig!
På måndag har vi PF-prov och på torsdag matteprov. Efter det har vi iaf en veckas lov :-)

Igår blev ja uppvaktad ännu en gång av släkten, fick två presentkort som jag hade önskat mig och jag måste säga att jag har världens roligaste släkt, helt sjukt vad vi skrattar.
Och nu då, kom hem från skolan nyss och ska snart ut till stallet och hjälpa Elin som ska rida Gullan idag. Ska ta hand om Sally oxå.
Ikväll kommer nåra tjejer från klassen hit, idol och mat står på schemat! Mysigt.

Förresten blir det troligtvis klassfest den 6 nov. ni i klassen som läser det här ;-)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0