Jag behöver eran hjälp !?

Måndag igen!

Hoppas ni mår bra! Jag måste få klaga lite..
Usch jag känner redan idag hur jobbig den här veckan kommer att bli. Menmen, det är ju bara att stå ut trots all skit i kroppen. Tror jag är på väg mot en rejäl förskyldning. Jävla äckel-körtelfeber som har gjort att jag känner mig hängig hela tiden, fuuuuuck :(

Förresten är det exakt en vecka kvar till lilla jag blir 17 nu, men jävligt konstigt att jag inte vet vad ja önskar mig? Mamma säger att det är för att jag redan har allt men så är de ju verkligen inte ;-)
Blir väl tillslut kläder, presentkort och pengar som vanligt.. jag vill ha nåt speciellt!
Hjälp mig någon? :)

Hör av mig sen, Nu inköp&varu.

/ i

Kommentarer
Postat av: My

jag har önskat mig en zebra i flera år nu.

både i julklapp & födelsedagspresent.

och jag tänker fortsätta tills jag får en.

2009-10-05 @ 15:03:59
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0