Jag har inte koll !

Hej på er!

Orkade aldrig blogga igårkväll, det var fullt upp att va social med släkten. Vi åt god mat, efterätt och skrattade lika mycket som vi brukar. Jag har änsålänge fått: En iPod av mamma och pappa, en stickad tröja av Viktor, lite pengar av morfar + en bok som jag har bytt till tillgodokvitto och en massa fina presenter av några kompisar som va här i fredags. På trsdag kommer resten av släkten och då blir det mer firande, och tillsist lite tjejer från klassen på fredag. Härligt!
Har haft en ganska seg dag i skolan, har så jäkla mycket plugg nu oxå så det är s-j-u-k-t! Jag överlever knappt.
Okej nu överdrev jag men det är verkligen grymt mycket.
Har precis gjort lite hisotria, ska va klar med ett arbete på fredag men det går förvånadsvärt riktigt bra! Förörvrigt har jag: Marknadsföring B, Personlig F, Företagsek, Inköp&varu, Svenska, Nån samhällsuppgift och har säkert glömt nåt. JAG HAR INTE KOLL.

Idag har jag en stallfri dag, Sanna tar hand om gullan och jag får va hemma och plugga. Kanske hinner med en promenad med finaste victoria ikväll, vi har en del att prata om ;-)
Programmet som man måste ha till i-Poden kan jag inte ha i min dator då den är för gammal så måste upp med en annan som stått och dammat i garderoben. Det är helt sjukt vad prylar vi har ståendes i detta hus, viktor har precis köpt en skitsnygg bärbar dator (för att ha med när han jobbar) och inte långt innan det köpte han en annan skärm med värstinghögtalare och grejer, och datorn innan det hade han en annan fin platt skärm som jag tänker ta nu!
Så min bärbara jag har nu får nog bli ståendes istället, okej nu blev det rörigt, vet knappt vad jag pratar om.
Det är så mycket som rör sig i min lilla hjärna just nu, det är så jävla förvirrande där uppe så det kommer ut lite onödigt just nu.

Medans jag väntar på pappa ska jag ta tag i plugget igen, hörs vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0