Jag kommer inte på någon rubrik, lalalalalalala

Godmorgon!

Hoppas ni mår bra en lördag som denna! Nu har jag precis gått upp, ska äta lite frukost och bara ta de lugnt för en gång skull, ska träffa Victoria sen och gå upp en sväng på hockeyn. Mycket roligare nu när brorsan är med igen
:-)
Kvällen ser lugn ut, tror jag bara är hemma och myser framför tvn. Ska försöka plugga lite innan jag tar ledigt oxå, har ett stort handelsprov på måndag. Sen ska jag självklart få in min lilla ponny nånstans på hörnet.


Igår kom Martina, Elin, Alice och Sofie hit. Vi åt taco, kollade på Idol och bara hade det mysigt, såna här tjejkvällar vill jag ha mer av!
Dom hade vart så gulliga och köpt en försenad födelsedagspresent. Fick en tröja och ett jättefint armband som även Natta va med på. Kanon :-)

Nu ska jag få i mig lite mat, och kanske be pappa ta tag i datorn som står på golvet och väntar!

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0