Jag vill ha en förändring!

Det är snart november, känns som den här vintern kommer gå fort och jag hoppas verkligen det. Är så otroligt trött på allt nu, vill bara ha sommar och värme. Det är sjukt mycket i skolan, har känt mig hängig sen körtelfebern och ja, känns som den här årstiden är åt helvete.
Men som jag brukar säga är det ingen idé att klaga, tiden går fort och snart ligger man där på stranden. Konstigt nog klagar man alltid på nåt, hur bra det än är. När sommaren väl är här tycker man det är för varmt.. Det är lite konstigt faktiskt att man sällan kan bli nöjd.
Mina dagar ser exakt likadana ut och jag tror det kan vara just det som får än att tycka hösten/vintern är så tråkig. Jag går till skolan, åker hem, åker ut till stallet och rider, åker hem, äter, sover och sen fortsätter det så.
Visst, jag älskar det gör jag och alla fina vänner lyser upp vardagen men tror helt ärligt man skulle behöva nån förändring.
Ska jag vara ärlig vet jag knappt vad jag skriver om, jag bara känner att jag skulle vilja komma bort från Tranås ett tag, uppleva nåt nytt och känna att man är människa, känner mig som nån slags robot förtillfället.

Hoppas ni mår bra där ute, jag mår super och kommer må ännu bättre när lovet är här!
Det behövs verkligen.

Jag uppdaterar snart igen med denna och nästa veckans planer.
/ i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0