Kvällen är räddad

Åt helvete, det är precis hur jag mår nu.
Redan på vägen hem från Lkpg kände jag hur magen började krångla, jag mådde illa och nu ligger jag under täcket och kallsvettas.
Aja, bara hoppas på att man inte blir sjuk nu. Skulle iofs inte förvåna mig..
Mamma är iväg och handlar, så när hon kommer tillbaka tänker jag bänka mig framför tv:n med nåt gott att tugga på. Vid sju är de Top Model och efter det Ensam Mamma söker. Kan inte bli bättre!


Det kliar om fingrarna, jag är skrivsugen men kommer inte på nåt vettigt att säga. Kan ju berätta för er att jag har ett ganska stort handelsprov på onsdag och det har jag inte börjat öva på, såklart. Det får bli imon!
Fan, kom på att mitt häfte med alla papper är borta, ohnoooo!

Nu tar jag och min svullna hals adjö en stund!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0