Lyckad kväll! :*

Tillbaka igen, har haft en ganska hektisk helg såhär lång så nu är jag supertrött.
Hade en superkväll igår med fina presenter, vilda danser, god mat och det bästa av allt, sällskapet.
Först stod mat på schemat och sen gick det väl lite utför, haha. Men sjukt rolig kväll!
TACK ALLA :-)

Kvällen slutade ganska tidigt, jag och filippa stannade inne och gick och la oss redan halv 1 typ. Vi gick upp redan vid 8 idag för att ta tåget upp till Linköping för att shoppa.
Och nu, äntligen har jag hittat ett par nya stövlar. Kommer nog upp en bild så småningom men de var iaf ett par knähöga, svarta skinnstövlar. Rätt dyra, men det är de värt!
Hittade även en tröja och en hel del annat, minns inte allt.

Nu ska jag duscha och krypa ner i soffan och kolla på fotbollen.
Hörs

  Finaste!
  En glad Ida

 Haha, mer vilda än tama..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0