Mannen där uppe har helt fel!

Godmorgon

Tog mig en behövlig sovmorgon idag, så himla skönt. Jag antar att de flesta såg fotbollen igår och det hade jag ju oxå tänkt att göra. Men även att Filippa va här somnade jag efter första halvlek och va heeelt slut när jag vaknade igen. Men jag vet minsann att det va en ganska dålig match och att Sverige fick två bortdömda mål.

Aja, hur som helst. Fick ett fint armband av Filippa i present + 1500 i kontanter som hon lånade av mig till ett par stövlar. Måste erkänna att man kände sig lite rik när man stod i kassan och betalade två stövlar för nästan 3000
;-)

Idag har jag en del att göra egentligen men vet inte om jag ska gå på hockeyn eller inte än. Tror jag hoppar den idag och går på ett möte i stallet, sen måste jag plugga, rida och ikväll ska jag hinna med en promenad med Filip innan eller efter Ensam Mamma.

Den som säger att söndag är en vilodag kan ju byta liv med mig ett tag, här vilar vi fan inte förrän man dör ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0