Ridstölvar (y)

Kom på att det inte alls är nåt Idol ikväll ju, buuhu! Blir istället Färjan innan jag hänger med på en tur i Hollywood.
Vad gör ni en sån här höstkväll? Jag sitter med tända ljusa och musik i bakgrunden :-) Mysigt!

Letar efter ett par snygga stövlar till jag fyller år, men hittar inte dom där speciella jag letar efter. Vill ha en lite högre ridstövel, ungefär till knäna. Hittade ett par på nån hemsida på internet men tyckte dom va lite för dyra, 4000 känns lite onödigt faktiskt.

Åker nog till Lkpg antingen på Onsdag eller Fredag, så får fortsätta min stöveljakt då!
Nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner framför tvn.

Imon väntar en friluftsdag med bara Orientering. Ni kan ju själva lista ut hur det kommer att gå för mig? Och stackars Elin som får springa med mig, haha. Men vi ska nog komma hem på ett annat sätt tillslut, vi vet ju var den snälla tanten bor nu ;-)

Hörs imon


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan va sööt <3

Men du har väl redan ett par snygga stövalar?

:)

2009-10-05 @ 20:09:18
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0