SÖNDAG

Det gick fort, pappa bytte dator på typ en halvtimme, hehe. Men har ändå inte hunnit sitta här, åkte upp på hockeyn med vicke, och idag tog dom hem segern efter lite fighter! Måste säga att det va skönt att träffa victoria, vi är ruskigt lika och därför blir allt så mycket lättare med henne, min älskling.

Cyklade ut till stallet, skyndade mig för att sen åka ner till Nina. Åt lite god mat och sen drog vi på fest till Elin Roth där bland annat Eklund,Camilla,Ida,Sanna,Madde och Elin va. Mycket trevlig kväll faktiskt!
Kom hem skapligt och somnade pladask ;-)

Idag tog jag mig en skön sovmorgon, vaknade halv elva så snart blir det fruskost och sen stallet för min del. Ska rida Gullan och en liten b-ponny en familj behövde hjälp med.
Måste verkligen plugga oxå, kanske lika bra att ta tag i de innan kvällen.. 


Nej nu skriker magen, vi hörs.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0