Vi kör så de ryker!!

Hallo! Hoppas ni mår bra :-D

Jag mår super trots att jag stressar som en galning, fram och tillbaka, hit och dit.. hela tiden.
Men vila man kan göra när man blir gammal, nu kör vi så det ryker, haha.
Har vart ute och ridit två hästar nu, ska snart åka och sola med Martina, äta lite mat och sen plugga med Elin och Sofie som kommer hit. Önskar jag kunde hoppa de, men har en hel del och har inte ens börjat.
Sen blir det en dusch med allt såntdär som hör till, ska hinna med att måla naglarna oxå. Måste packa väskan oxå innan vi drar ikväll! Åhhh jag har fullt upp.
För er som missat det ska jag på en stor 18-årsfest i Lkpg ikväll, på en krog som heter Plaza. Sover över där inatt så får se när ja är hemma imnon :-) Hör iaf av mig!

Nu ska jag kila, återkommer troligtvis med en outift sen.
Kan passa på att skriva lite ja köpte igår i jkpg:
Paljettlinne, lacktights, en jävla massa smink, smycken, linne och en hel del på Ikea.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0