090915

Tisdag idag, och det är en ganska seg dag i skolan. Men som vanligt stod dans på schemat och det är lätt det bästa på hela dagen.
Vi har börjat prata lite om vad vi ska göra med pengarna från modevisningen. Ganska tidigt, men det är nog likabra när det gäller HP2. Kom fram lite förslag som Barcelona och Milano. Aja, inget vi behöver lägga energi på riktigt än.
Det känns som att det är mycket som händer nu framföver.. Jag fyller år om mindre än en månad, championatet i Falkenerg om två veckor, roliga aktiviteter i stallet och sen en inplanerad fest i Linköping den 28 oktober.
och snart är det lov, veckorna rullar på nu.

Slutade vid två idag så åkte ut till stallet direkt och fixade Gullan. Snart ska jag träffa filippa för en runda på stan :) Tror jag ska kolla efter en ny parfym.

Hörs sen!

Idol ikväll mina vänner ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0