Allt möjligt.

Torsdag, redan tredje september. Det finns både för-och nackdelar med hösten. Jag älskar lugnet, att krypa ner och kolla på en film med tända ljus och bara finnas, åhh va mysigt. Jag gillar självklart min födelsedag oxå, inte långt kvar nu. Men sen hatar jag regnet och att man får lite höstdepretioner såhär i början..

aja, snart är det helg. Den här veckan har bara flugit förbi, skönt.
Va har ni gjort idag? Själv har det inte hänt så mycket. Skulle åkt till Adelöv men vädret va inte med oss så det blev en film med Filippa, och självklart lite godis. "Boy A" hette den, faktiskt inget att rekomendera.

Usch de inte vart nån rolig dag idag.. många lektioner och tråkigt väder, blääää.
Från och med nu är det sagt att jag inte ska rida på ungefär två veckor så jag ska försöka ta de lugnt nu, bara koppla av och försöka bli frisk igen.
Blir inget championat för min del, Sanna får äran att rida de på min pärla och jag åker med som hejaklack. Kan bli en riktigt rolig helg, men nog om de nu.

Jag hör snart av mig igen och berättar det jag hade att säga, kom dock på att de inte alls är så kul för er..
Aja.

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0