Biotajm

Hello vänner! (på skånska)

Hoppas allt är bra med er, själv är jag hes som en anka och har ont i halsen. Men mår lite bättre idag iaf, skönt!
Va nere på sjukhuset imorse för att kolla upp va de egentligen är med mig och de är ett virus från körtelfebern som har kommit nu, men jag får göra vad ja orkar så ska försöka va i skolan ändå.

Efter skolan stack vi upp på stan några tjejer och köpte present till magda i klassen. På fredag blir det middag hos henne, nice. Skulle åkt till Linköping över helgen men det får bli en annan gång, så nu vet jag inte vad som händer lördag/söndag.

Har hunnit med stallet oxå, så snart ska jag och Elin på bio!


Man kan ju lixom inte bara sitta hemma, det vet inte ida nilsson hur man gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0