-fördriver tiden-

Jag kommer från: mammas mage
Jag har bott i dessa städer: Trogen Tranåsbo!
Jag heter: Ida Charlotta Nilsson
När fyller du år?: 12 oktober
Tycker du om någon just nu?: Jag tycker om alla mina nära och kära
Jag samlar på: Ingenting?
Gröna eller röda äppeln?: gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Elin, Victoria eller ingen alls.
Gillar du golf?: nej man fattar ju ingenting..
Vilken tid gick du upp idag?: minns att klockan stod exakt på 06.17 faktiskt
Har du sovit i din egna säng inatt?: yes
Har du sovit ensam inatt?: ja
Har du strumpor på dig nu?: Ja,
Hur svarar du i telefon?: beror på vem som ringer. Hallå eller Hej det är Ida
Vad ska du göra ikväll?: rida, gå på bio och sova.
Vad ska du göra imorgon?: Skolan, rida och kanske plugga lite om ja orkar vilket ja inte lär göra
Var vill du bo när du blir stor?: Göteborg lockar! Eller kanske Lkpg, vet inte riktigt.
Är det okej att gråta?: Självklart
När grät du senast?: kom några tårar idag på livskunskapen
Laddar du ner musik och film från internet?: nej inte längre
Skulle du göra om du vann en miljon?: åhh shoppa, RESA! 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: tyckte de va viktigt när ja va mindre men absolut inte längre
Har du piercing?: yes, öron och navel
Har du tatuering: nej
Vill du ha barn?: Jadå de vill ja väl.
Solar du ofta?: Så ofta jag hinner, men inte för ofta.
Är du bra på att laga mat?: nej ;)
Gillar du att dansa: Ja!
Vilken är din favoritglass?: daim-och lakritsglass i våffla. De är grejer!
Tror du på ett liv efter döden?: vet inte va ja ska tro.
Bor dina föräldrar tillsammans?:  japp
Är du morgon eller kvällsmänniska?: inget av dom, älskar att sova ;)
Vilken ögonfärg har du?: Blåa
Vilka hårfärger har du haft?: Har alltid vart blond och har aldrig varken färgat ellet slingat håret.
Har du någon gång gråtit dig till sömns?: ja.
Är du beroende av något?: nej
Senaste låt du hörde?: har på MTV där nere, men vet inte vad låten heter.
Vem kramade du senast?: Natta tror ja
Var du glad igår?: Ja!
Sminkar du dig?:  Japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0