En stor eloge till mig och sofie !

Idag har jag rent ut sagt vart så jävla bra och duktig!
Vaknade imorse med ett strålande humör, då känns de så bra att stiga upp. Måste ju ta lite hänsyn till mammas nya väggord som finns direkt i hallen när man kommer in ;-) Fånga Dagen står de. Haha, själv tycker jag de där är lite töntigt..
Hur som helst har dagen flytit på, har haft ett Företagsekomoiprov och de gick faktiskt ganska bra, trots att jag inte hunnit plugga så mycket.

Sen måste jag berätta hur otroligt duktiga jag och Sofie va idag. Jag slutade för dagen klockan två men väntade på sofie till hennes lektion va klar vid tre o och sen satt vi i skolan till klockan sex och bara pluggade!
Vi hann klart hela Historia-arbetet som ska va inlämnat på torsdag. Jag hade inte öppnat boken förrän nu och skrev fyra sidor. -stolt-

Har fått i mig lite mat nu, funderar på att ta en dusch och sen bädda ner mig framför Idol.
tycker det låter som en bra idé, hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0