Ett helvete med plugg!

Tillbaka till rutierna.. jag är så trött just nu att jag knappt kan öppna ögonen. Hur fan ska denna veckan sluta?

Slutade iaf tidigt en efter en heldag med handel. Har så sjukt mycket plugg nu oxå så jag varken vet in eller ut. Men kanske bara är att gilla läget, det blir ju snart ännu mer.

Ska ut till stallet en sväng ikväll. Jag måste verkligen plugga idag vilket inte alls är min grej. Jag hatar att gräva ner huvudet i en bok! bläää

Nehe, dags att plugga.
inköp&varuhantering, samhäll, marknadsföring, personlig försäljning, svenskauppgifter och en bok som ska va utläst denna veckan och jag har inte börjat. Fan va bra det här känns.

Behöver jag tala om vad jag ska göra hela dagen ?








Jeans: gina
linne: h&m
blus: england

and my lovely converse!

Kommentarer
Postat av: sofie

gilla o gilla.. vet du va de e för uppgifter o i vilka handelsämne vi ligger efter i eller ska göra?? S: <33

2009-09-14 @ 16:40:27
URL: http://sofajblondin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0