Full rulle!

Hej hopp!

Jag har vart så jävla nervös för en redovisning i skolan som jag äntligen klarat av idag, usch och fy för sånt där.
Men nu är de gjort och de gick bra.
Slutade redan vid 1, hade två inställda lektioner så åkte ut till stallet och fixade Gullan inför morgondagen. Har badat henne, putsat och börjat göra iordning all utrustning. Det är hur mycket som helst som ska med.. Likaså för min del, har börjat lägga fram en del nu och de kommer väl som vanligt sluta med att halva garderoben får följa med ut.

Ikväll ska jag ut och gå med ronja för att handla fika till en aktivitetsdag i stallet, packa klart, plugg och kolla på Idol. Fulle rulle!

Får en liten sovmorgon imon, vi åker från Tranås runt halv 11.
Ciao Tranås, Hallå Falkenberg!


Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0