Godnatt vänner!

förlåt för väldigt dålig uppdatering. Jag tänker inte skylla på något, för jag har bara inte haft lust att skriva.
Bion igår va bra, filmen va ganska sorglig och jag tycker de är lite sorligt att de va sista Beck-filmen som gjordes.
Aja..

Hur är det me er? Torsdag idag, det går mot helg och det kan ju inte bli bättre. På fredag blir det som sagt middag hos en kompis, lördag hockey sen kanske linköping och söndag umgås med min älskade victoria.
Det ser ut att bli en ganska körig helg, allt är alltså som vanligt.

Fan jag blir så förbannad på mig själv, jag vet att jag fortfarande inte mår bra sen jag va sjuk i somras, ändå kan jag inte låta bli att anstränga mig och fara hej vilt åt alla håll. Jag MÅSTE ta de lugnt och kanske va hemma nån dag från skolan för att bli frisk odentligt.

sluttjatat.

Har en trevlig sak att berätta men mer om de imon!


Ha en bra kväll!
Nu väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0