Hemma!

Hej på er!

Nu är jag hemma från Falkenberg och allt har gått bra! Sanna red första klassen i Lördags på 63% och det gick helt okej, söndagen gick det bättre och Gullis va jättefin. De red ihop 69% och hon fick väldigt fina lovord. Ingen placering men hamnade rätt bra ändå i resultatet. Vi är supernöjda och hon har skött sig helt otroligt bra! Min lilla älskling :)
Är hur trött som helst idag, det tar på krafterna att va iväg en hel helg med hästar omkring sig varje dag och allt jobb som tillhör.
Men idag måste jag plugga, har ett prov imon jag inte hunnit kolla på. En stor inlämning till torsdag och samhällsprov på fredag. Dags att vakna kanske!

Hoppas allt är bra med er, vi hörs senare ikväll.
Personlig Försäljning nästa --> Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0