JAG ÄR EN SMART BLONDIN! så de så.

Om tjugo minuter slutar äntligen sofie, har väntat sen jag slutade vid 2 på att den söta tösen :D
Vi ska plugga historia. Har ju ett arbete som ska va inne på torsdag på 4 sidor och har inte börjat. Haha, det känns bra att allt är som vanligt iaf.
När ja kommer hem blir de stallet och lite plugg ikväll, har gjort prov idag oxå och de gick helt okej faktiskt. Jag är allt lite smart mina vänner! Innanför det blonda yttre finns de nåt som kallas hjärnkontor, ett stort sådant ;D

På tal om ingenting vill ja ha maaaaaaaat, är så förbannat hungrig att ja skulle kunna äta upp vad som helst!
blablablaaa käften går i ett.

Onödigt inlägg - hörs sen - puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0