Jag är förälskad!

Tror jag börjar bli mer och mer intresserad av musik. De där har jag fått av pappa, både jag och bror min tycker det är kul och jag svär på att de inte är från mamma iaf, haha.
Aja, såg ni Idol? jag är förälskad i Bagge, han har en grym personlighet!

Det finns många jag skulle kunna länka till men här är en klar favorit.
älska låten, älska honom

Calle Kristiansson - Walking in Memphis




Förresten, min och sofies mysdag med bubbelbad, ansiktsmask, simning och lite tilltugg va supermysig. Den tjejen är bra och otroligt lätt att prata me :) imon blir det party i Linköping med henne och nåra fler brudar! Men mer om de imon.

Nu ska ja gå ner och va lite social, ska upp tidigt imon så sängen väntar snart


 (för snygga för att visas på bild) Höhö

Kommentarer
Postat av: sofie

fan vad duktig han var, grym kille.. Tack för mysdagen, imorgonväntar ändå mer nöjje :D , <33

2009-09-11 @ 23:05:21
URL: http://sofajblondin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0