Jag ger det en chans!

Hej mina vänner och alla som jag känner !
- resten skiter jag i ;-)


vad gör ni?

Onsdag idag, så jävla skönt att det snart är helg. Det gillas!
Har haft en slapp dag i skolan, hade skolbio de två sista timmarna men va lite busig och gick hem efter en bit på filmen, tyckte inte den va så lockande.
Har vart ute i stallet och ridit Gullan och Bailey, gick bra med båda.

Nu ska ja snart på hockey, hade behövt plugga men skjuter på de till imon.
Har över 100 sidor räknade jag nyss ut, de där jävla samhällsprovet kommer väl gå åt helvete, aja imon ger jag de en chans.


Nu ska jag försöka få tag på Filippa, hon svarar inte (?)
Sen ska vi klappa lite händer för TAIF, det gillas.


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0