LHC-HV - Seriepremiär!

Okej, nu är jag tillbaka här igen och jag har haft en bra helg!
Istället för att åka direkt till Motala från Tranås drog vi en sväng till Linköping, men innan de mötte jag och Elin upp Filippa på stan för en lunch :-) Sen drog vi till Lkpg där vi gick en sväng på stan och hade det mysigt. Hittade lite underkläder och ett linne, sen satte vi oss på en buss direkt från Lkpg till Motala.
Väl hos Filippa lagade vi en god middag, snackade skit om allt och alla, kollade på film och hade det riktigt trevligt. Alltså som vi brukar göra. Det ryktades lite om fest men de blev som sagt ändrade planer.

Nu hamnade jag här för att leta biljetter till LHC-HV ikäll. Jag och sofie har tänkt att dra dit, kan ju inte bli bättre nu när de är seriepremiär. Men det är lite krångel, det verkar va svårt att hitta nånstans där de står om de fortfarande finns ståplatser kvar.. Aja, vi får se hur de blir.

Ska iaf ut och fixa stallet nu.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0