Lugn helg

Godmorgon vänner!

Dålig uppdatering igår. Hoppas ni hade en bra dag/kväll? Min dag började med att jag och martina åkte en sväng på stan, hittade en grej till håret som jag letat efter. Sen stack vi upp på hockeyn en sväng, förlust för tranås med 2-4.
Åkte ut till hästarna en sväng på eftermiddagen och skrittade ut Sally. Gullan gick med Elin idag, min lilla pärla!

Senare blev det självklart fotboll här hemma och jag behöver ju inte ens nämna hans namn. Hur i helvete kan man va så begåvad som denna man är? Han hade allt lite tur oxå men fyfaaaaaan vilken härlig seger :-D

Träffade Natta och Sofie lite senare. Haha vilken kväll..


Hur som helst, idag är de ganska lugnt på förmiddagen men sen är de två möten jag måste gå på i stallet. Efter det ska ja hem och lägga mig framför Titanic har jag bestämt, med lite gott att äta.
Den filmen blir aldrig uttjatad.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0