När ska jag hinna andas?

Dålig uppdatering va de ja, men just nu vet ja varken in eller ut. Det är SÅ stessigt i skolan. + hästen och allt, jag hinner lixom inte med allt just nu. Men det ska nog gå bra.

Jag ska iaf dra mig ut till Elin snart och sova där inatt och imon em åker vi till Motala och hälsar på Filippa. Sover där tills på söndag, lite mys lite fest och mycket prat ser ja fram emot hos min älskling :)
På söndag åker vi hem skapligt för då har jag ännu en stressig dag, först stallet och möte och sen hockey och jag verkligen måste plugga i helgen, vet inte hur ja ska hinna med allt.

Nu har jag bråttom, måste packa de sista!
Antingen hörs vi ikväll eller imon om filippas dator funkar den här gången ;-)

HA EN BRA HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0