sjukaste...

Godmorgon! Eller godförmiddag kanske jag ska säga som gick upp vid 6 för att ha stalljouren.
Att jag aldrig lär mig att det inte är så smart att festa dagen innan man ska upp tidigt, de har ju hänt ett antal gånger. Aja jag kom upp och vi va klara snabbt, så jag fick sova nåra timmar när vi kom hem.

Nu har jag precis ätit frukost, ska snart ta en dusch och fräscha till mig lite.

Va har ni gjort i helgen mina vänner?
Själv har jag inte gjort så mycket, i fredags blev det mys här hemma och igår lite mys/fest i Lkpg.
Kvällen slutade bra med mysigt sällskap (:

Förresten, igår hände en sååå sjuk grej! Vi har skrattat konstant sen igår och tyvärr kan jag inte berätta exakt vad som hände men jag kan säga att pappa skulle få resten av en färg viktor hade i håret.. och ja, det blev inte riktigt som han tänkt sig om man säger så. Det slutade med att hela familjen låg ner dubbelvikta på golvet av asgrav!
Men ska jag nog inte säga mycket mer, bilderna stannar inom dom här väggarna ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0