Sjukt flummig dag! :-)

Åhh va härligt, imon är det fredag igen! Veckorna bara flyger förbi. Imon vankas det fest i Linköping. Men vi får se vart kvällen tar vägen, kanske drar dit på lördag istället. Ska försöka planera den här helgen så jag hinner med mycket, för har även stallet hela helgen.. puhh va tråkigt!

Hoppas ni har haft en bra dag!? Min dag har vart bra, trots att det är torsdag och seg dag i skolan. Vi har skrattat konstant hela dagen, började me ett flummigt skolfoto och sen lunch på golden med nåra goa klassmates. Sista lektionen va historia och tror ni vi va trötta och ni kan nog förstå hur seriös den lektionen blev, NOT.

Nu ska jag snart till stallet och rida lite polle sen händer de inte mycket mer, hör av mig senare.

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0