Storm ute !?

Hemma!
Va som sagt hos Magda ikväll, som bor ute i Gränna. Typ mitt på berget, haha. Mysigt!
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla om de finns nåt bra på tv.
Imon ska jag försöka sova ut för en gång skull, tror det skulle behövas.

Hann inte visa dagens förrut, får bli en jättesuddig bild nu så ska jag försöka fixa resten imon. Min kamera har gått sönder igen om jag inte sagt det så har den gamla nu igen och på den går de inte ta kort me blixt längre, konstigt de där me tekniken?

Sov gott <3




Kjol från England (filippas)
kofta från Gina Tricot
linne kappahl
strumbyxor h&m
klocka Guldfynd
och hårband Gina Tricot
  (som förövrigt inte syns på bilden)

Bättre bilder imorn.
Förresten, nån mer som lagt märke till att de typ är storm ute? En ny Gudrun kanske är på väg, vad ska de döpa nästa till? Ida-stormen? höhö
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0