Längtan!

Nu till det som kretsar mest i mitt huvud just nu ;


Som ni flesta vet har HP2orna som tradition att varje år göra en modevisning. Iår är det våran tur och det är så mycket som kretsar kring det nu.
Det känns ganska overkligt, men fuck vad kul det ska bli!
Modevisningen kommer äga rum i parkhallen i mars, alltså är det ett jävla bra tag kvar men redan nu börjar de snackas om det och självklart har vi börjat jobba med annonser o.sv. Som ni säkert förstår är detta ett projekt för oss och det är vi som gör precis allt för att få detta att gå ihop.
På handelslektionerna har vi börjat fundera över en webbshop där vi kan sälja annonser till företag som vi kommer att marknadsföra under showen.

Hursom helst så ska detta bli otroligt roligt, och framförallt jävkligt lärorikt! Ni ska bara veta hur tokiga vi blir när vi kommer igenom filmer från tidigare år och på danslektionerna vi redan börjat med.

Åhh, jag blir så glad när jag tänker på det!

Det här va de jag hade att berätta, att vi äntligen är igång med årets stora händelse och det ska bli så fucking-jävla-otroligt roligt!

Nu har jag uttalat mig tillräckligt.


Några bilder jag har att bjuda på:
 v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0