Hösten böjar närma sig med stormsteg!

sextonde september..

Kan inte fatta vart tiden tar vägen. Känns inte alls längesen vi låg på stranden i Falsterbo och tyckte det va början av sommaren. Usch vad tiden rinner iväg.
Men det kanske är skönt så vintern går över så fort som möjligt, jag verkligen hatar vintern och allt som har med kyla att göra. Det enda positiva är att man får köpa nya höst- och vinterkläder och ligga inne framför en brasa med tända ljus och kolla på film.. åhh nu ändrade jag mig lite, det är ju lite mysigt trotsallt.

Onsdag idag vilket gör att vi bara är två dagar från helgen. När det är onsdag känns det nästan som helg, så skönt. Vet inte riktigt vad som händer i helgen än, kanske åker ut på landet till Elin på Lördag. Hoppas på de!

Idag blev det inget stall för min del. Sanna har ridit och fixat gullan så jag har bara vart hemma och slappat. Har en svenskaläxa som måste va inne imon, så den ska jag kanske ta och börja med snart.. hm inte bra de där.

---

Förresten, igår hände en väldigt tråkig sak i stallet. En 5månaders valp fastnade och fick panik och slet sig loss och sprang iväg i skogen. Vi letade hela kvällen och hennes ägare in på natten utan några spår alls. Idag på förmiddagen hade de fortfarande inte hittat henne men sen fick jag ett sms nångång vid 5 där de stod att de äntligen hittat henne. Stackarn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0