En famn för mig

Det jag skulle berätta förrut är att jag fick med mig killen till stallet igår, Jeff Åberg var i stallet! Dock trodde jag han skulle spy några ggr, hahaha. fyfaan va kul de va.. efter vi vart där tog vi tåget till boxholm där Erik och Camilla hämtade upp för att ta en tur till Lkpg. Där blev det först lite shopping och efter det gott käk på Ikano Huset. Sen blev det bio, vi såg filmen Remember Me och jag tycker att den va skapligt bra faktiskt, hade inga större förväntningar men absolut värd att se!

Kan inte sluta skratta när jag tänker tillbaka på kvällen asså, det hände en hel del om man säger så. Bland annat så hade vi beställt biobiljetter i Stockholm vilket vi kom bara en stund innan filmen började, jeffen spillde kaffe över hela sig inne på Stevés och under filmen höll vi alla på att dö av inte så härliga dofter, herregud vilken galen kväll det var. Tyvärr var inte kameran med den här gången..

Det där med pluggandet ikväll gick väl sådär, som vanligt. fan! aja, jag får ta tag i det i veckan.
Nu ska jag ta min förbannade mensvärk och gå och lägga mig, känner för att bara ligga och tänka, lär ändå inte kunna somna på ett tag.

Godnatt alla fina! <3
var rädda om det ni har, vi vet aldrig hur länge de finns kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0