En oförglömd sommar

vart tar tiden vägen? på fredag är det valborg och snart är de sena sommarnätterna här. det är inget jag tackar nej till direkt, men fasen vad tiden och åren springer iväg.
jag minns nyår som om det var igår (ja jag minns faktiskt haha) och det är nästan ett halvårsen. jag minns alla fina sommarkvällar från förra året och den galna veckan i falsterbo.
förra sommaren var riktigt bra, men i år ska den bli ännu bättre. jag har bestämt att jag ska göra denna sommarn minnesvärd, den ska bli sådär oförglömlig med tusen minnen man aldrig vill glömma. blir ju faktiskt vad man gör det till.

just nu längtar jag så otroligt mycket till turkiet och falsterbo, vill bara härifrån, träffa nya människor och njuta av livet. längtar grymt mycket tills man ligger och svettas på beachen, springer runt i tunna kläder och gör galna saker man skrattar åt i efterhand.
jag ser emot den här sommaren otroligt mycket och ska göra allt för att den ska bli som jag vill. de har vart ett jävla tjat i bloggen om sommar den sista tiden, men ah, jag längtar som aldrig förr. så nu vet ni! =)

fortsätter väl och mysa med tända ljus i min ensamhet, ska krypa ner i sängen tidigt.
det där med att ut och springa glömde vi visst... eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0