Hey, Soul Sister

godmorgon!

börjar inte förrän om en timme och var ganska tidigt uppe så tänkte slänga in ett inlägg innan jag gör mig iordning. jag hade totalt en halv lektion igår, läraren var sjuk de två sista lektionerna så kom lätt med tåget. blev en lunch och fika efter det med Robine, och efter det mötte jag upp jeff så gick vi hem till han. kollade på film och var ute och gick i det mysiga vädret. det är verkligen underbart på kvällarna nu! åkte hem vid elva och deckade ganska fort.

ganska slapp dag i skolan idag oxå, har ett långt hål och sen skolbio sista lektionen.
efter skolan ska jag faktiskt va kvar och få lite gjort och sen blir det stallet!


puss på er! ha en bra dag :-)





Tänkte lägga upp ett klipp med en grymt bra låt nu, men fattar inte hur man kopierar länken på Youtube längre? aja, Hey, Soul Sister heter den iaf. Lyssna på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0