Ida vaaaarnar

Godmorgon!

Har lite bråttom men tänkte hinna uppdatera lite fort innan jag sticker iväg =)
Åkte som sagt till Jeff i söndags. Som jag nämnt i bloggen oxå har jag haft sån jäkla träningsvärk sen vi var ute och löpte så fick nåt som hette Linnex hos jeff. jag säger bara en sak: PROVA ALDRIG DET! Jag hade sån smärta att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, höll fan på att svimma haha. Trodde jag skulle få brännskador för livet asså, fyfan! inte alls att rekomendera.. iofs är det mycket bättre i låren nu.
Finns en film när jag har lite smått damp och inte vet vart jag ska ta vägen, men den behåller jag nog för mig själv haha.
 


Kom hem runt 5 igår och då blev det stallet och sen tjejmiddag hos filippa med jennifer och sofie oxå, riktigt mysigt! :)


Nu sticker jag till Linköping för lite shopping med Elin, har massa att göra när jag kommer hem oxå så får se om jag hinner uppdatera innan jag sticker till stallet ikväll där det är övernattning som vi i U-sek håller i.

ha en bra annars!



 



ska åka om en timme och sitter i morgonrock nu, haha dags att skynda kanske!
pusssss

Kommentarer
Postat av: din victoria

Så SSööta <3 (:

2010-04-06 @ 18:22:28
Postat av: sofie

AJAJ! Såg inte så skönt ut nej..

Söta bilder på er!! :D <3

2010-04-06 @ 19:59:15
URL: http://sofajblondin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0