lkpg/mantorp

har sovit två timmar nu, men ska nog inte va nåra problem med att sova ikväll oxå så trött som jag är.
som sagt.. var med och höll i en övernattning igår i stallet och det var väl sisodär lagom kul. tur ronja va där och gjorde allt lite roligare!

idag städade vi först från gårdagen och fixade iordning allting och efter det åkte jag och tränade för cissi i Mantorp och det gick så grymt bra!! nu jävlar vill jag satsa den här säsongen till jag inte kan rida henne längre. så som det ser ut just nu kommer jag gå över till Mantorpsryttarna efter jag ridit Div2 för TRK så får vi se vart det slutar. Aja..


just det, jag och Elin va ju i Lkpg igår oxå. här hinns det med mycket :) blev en dag med massa shopping, skratt och prat. fick med mig en del faktiskt..

- tjock PEAK tröja
- hårklämma
- öronhängen
- klänning
- 3 tröjor
- underkläder

nu ska jag få i mig lite mat i magen och sen slappa framför hockeyn på tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0