säg ingenting till mig

det är såhär att mitt liv inte är alls för roligt nu, har svinont i halsen och i magen. det är synd om mig idag, haft en jobbig dag i skolan. imon väntar två stora prov + ett säljsamtal. sen är det helg och det tackar jag för, ingen skola på 5 veckor sen, hur skönt? UNDERBART. blir att ha praktik i Lkpg, så ska nog dit i helgen och checka av det sista oxå. på fredag är det party för marri och martina, va ett bra tag sen jag festade nu så imon jäklar slår jag klackarna i taket!


annars händer inte mycket, är känslig som stryk nu. behövs inte mycket för att tårarna ska komma.
men snart är det sommar och den är behövlig nu, vintern har tatt död på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0