sagoland

JAG ORKAR INTE! behöver en lång och varm sommar NU.

som sagt var min helg kanon, va hur glad och pigg som helst men nu är jag i en depp-period igen. fattar inte vad som händer alltså, jag har inga svar på nånting varför jag blivit sån här en tid nu men det är bara försöka, trots att tårarna kommer är det bara va stark. jag vill bara åka iväg nu och få ta det lugnt, vill härifrån så fort som möjligt!

har ju praktik nu.. och ja, det är väl sådär. finns inte mycket och göra och det är en välidgt liten butik. men det funkar, ganska skönt ändå att slippa va hemma i tranås.

jag har så mycket tankar och funderingar jag försökt få ut, men får inga svar och absolut ingen respons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0