shalaalaaa

vet inte riktigt var jag ska börja, känns som det vart fullt upp hela lovet och skulle gärna vilja dela med mig av allt jag gjort men tänker sammanfatta min vecka lite kort.

v. 13
Tors: Jeffen
Fre: samma där, mjölby
Lör: Jobb, Filippa på kvällen
Sön: Jeff

v. 14
Mån: Jeff
Tis: Linköping, övernattning på kvällen
Ons: träning!
Tors: Stan, Middag för vicke, Jeff
Fred: Jeff, släktmiddag hos mormor
Lörd: Jeff (har en sak att berätta där senare..) likaså om kvällen! haha. umgicks iaf me Erik och Camilla
Sön: Jeff, och nu är jag hemma. Stall & plugg



Där har ni mitt lov på ett ungefär, fast jag har gjort ett antal fler saker under dagarna men i stort sett har jag mest vart med Jeff, suttit på hästen och bara njutit av lovet! Skapligt väder har det ju varit oxå, helt underbart.
Har säkert en hel del bilder jag kan lägga in, men det får komma efter hand isåfall.
nu ska jag snart bege mig ut mot hästen och ta hand om henne lite, efter det måste jag plugga lite om jag orkar och sen tänker jag komma i säng tidigt.

Vi hörs ikväll vänner!
Här kan man ju inte sitta och i glo i det fina vädret :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0