slår klackarna i taket!!

skrivit två prov idag och det gick väl sådär haha. men nu är det ingen skola på 5 veckor och det känns riktigt gott faktiskt, det firar vi med 18-årsfest för marri och martina ikväll! är riktigt taggad faktiskt, va ett tagsen jag festade ordentligt så ikväll jäklar slår vi klckarna i taket!

va på stan en sväng när jag slutade, hittade lite smått och gott. en tröja och lite smink blev det, fint! måste fan börja spara pengar till turkiet nu, oups.

ska snart hoppa in i duschen, göra mig iordning lite och sen drar vi ut och käkar några tjejer innan vi börjar fixa oss och förfesten är igång.


vi hörs inatt eller imon, vet ju att jag kommer hamna här inatt när jag kommer hem ;-)

Ha en bra kväll!

förövrigt saknar jag jeffen lite nu, var dock bara två dagar sen vi sågs. men det räcker..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0