Sommarlängtan!!!

råkade somna nån timme i solstolen men åh så underbart det är ute, och det gör att jag längtar ännu mer till sommaren..
vill kunna gå runt med shorts och linne, brillorna på och något riktigt gött att dricka. vill ha sena sommarnätter man sent glömmer, grillkvällar och allt vad sommarn har att erbjuda! jag kan inte sluta längta och mina förväntningar på den här sommaren är höga kan jag lova, jag ska fan i mig se till att den blir som jag tänkt!

något som oxå hör till sommaren är ju falsterbo och där händer allt om man säger så, precis allt! minnerna där jag har från tidigare år kommer hänga med ett bra tag framöver om man säger så, "det som händer i falsterbo, stannar i falsterbo" som vi brukar säga. haha aah herregud, vilka nätter..

Ge mig en oförglömlig sommar nuuu!

hittade dom här shoesen, riktigt nice. har shoppat ihjäl mig senaste tiden men snart tycker jag det är dags igen, måste ju fylla på garderoben med lite nytt snyggt och fräscht till sommarn nu, eller hur?





Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; ja, visst är den - den kommer från ae.com :) och tack så mycket - hoppas du fortsätter läsa min blogg!

2010-04-12 @ 17:45:55
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Alexandra B

Haha, det som händer i Falsterbo stannar i Falsterbo. Så sant så sant! Inte långt kvar nu! Ska du åka med oss eller vilka ska du åka med? :)



Hoppas på att vi ska göra den här sommaren till den bästa någonsin, alla vi tillsammans! <3

2010-04-14 @ 13:58:22
URL: http://alexandrabitterlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0