stressigt va de ja

sitter hos jeff nu, stressade hit som en idiot igår efter jag kom hem från praktiken i lkpg. först lkpg på morgonen, hem till tranås på kvällen, göra sig iordning och packa på en timme, ta nästa tåg till mjölby och nu sitter jag här medan jeff är i skolan. jag är ledig, så jäkla skönt! min chef sa att dom troligtvis inte skulle ha mycket att göra och att hon inte var där så tog mig en skön sovmorgon, tänkte hinna med 10.52 och då skulle jag va tvungen att gå härifrån vid tio och det var kört ganska fort så får bli 12.52-tåget.
ska hem och stressa ut till stallet, rida lektion för camilla inför tävlingen på söndag och sen hem och packa igen haha. för ikväll blir det nog att grilla med några här i mjölby, och sen får vi se vad som händer. antingen stannar ja kvar här, eller åker ja hem och myser med vicke och filippa. får se lite :)

nu ska ja gå ner och käka, göra mig iordning lite och sätta mig framför tvn!
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0