Tummen upp (y)

åkte som sagt till mjölby igårkväll och där blev det att umgås och käka med deras gäster mesta delen av kvällen, mycket trevligt! :) sen somnade vi till en hemsk film, tror den hette Soroya M. elr nåt..
tog oss en ordentlig sovmorgon idag, jag som vanligtvis brukar sova till typ tio gick upp vid ett. verkligen vad jag behövde!
vi tog tag i livet och begav oss ut på en löprunda oxå, duktigt tyckte jag. tills jag märkte hur dålig kondition ja hade, haha. va ett antal hundrameter bakom jeff nåra ggr, jag tipsar er om att inte ut och springa med en vältränat hockeykille.


nu är jag iaf hemma och vart ute och ridit oxå, gick finfint!
skulle egentligen gått ut i Lkpg ikväll men orkade inte (har ju inte sovit ut tillräckligt idag haha) och sen ska jag upp och jobba imon. så jeff skulle komma, men nu ska han istället ut så det blir en lugn kväll framför tvn. har fått påskägg idag oxå så blir väl att trycka i sig lite godis.

har haft en toppendag och det tänker jag fortsätta med!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0