Det är fan bra nu!


det gör lika ont varje kväll jag lägger mig, varje morgon jag vaknar. det spelar ingen roll längre, jag behöver inte visa att jag är någon jag inte är. för jag är verkligen inte stark just nu, att få ta så mycket skit gör än svag. samtidigt som jag har lust att trycka ner dig och få dig att förstå vem du är vill jag hålla om dig och säga hur mycket jag älskar dig. det här är verkligen inte rättvist, efter allt jag gjort, så mycket jag ställt upp och alltid stöttat.
men livet är inte alltid rättvist, det är väl bara inse. tanken av att veta att vi kanske aldrig, aldrig mer ses, den finns inte. det gör så ont, så ont att det inte finns ord som kan beskriva. den dagen jag kan ta dig som en vän, den är så långt bort nu att det krävs oerhört mycket från din sida.
det är ingen idé att låtsas vara stark, jag tänker inte hålla inne med mina känslor. det är bra nu, det räcker med den tiden jag varit så jävla svag. det är dags att visa vem jag egentligen är, men jag måste ge det tid.
jag har vart med om en hel del under det här året och nej, jag har inte blivit starkare av något av det. det är väl egentligen inga allvarliga saker, men sånt som gjort mig så svag. men så är det, bara lära sig att man får ta sina motgångar! utan vänner och familj nu hade jag aldrig klarat detta. aldrig.



jag saknar ord ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-08-09 @ 15:10:37
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0