en jobbig dag framför mig..

No matter what I say or do
The message isn't getting through
And your listening to the sound
of my breaking heart

----------------------------------
skrattar lite åt mig själv bland tårarna och kan bara inte förstå hur jag fortfarande kan va så otroligt kär. det är så orttävist. men den här tiden har vart så fin att jag inte kan låta bli att släppa alltting.




jag känner på mig när dagarna kommer bli riktigt jobbiga och idag är verkligen en sån dag, somnade gråtandes igår och då vaknar jag upp redan fel från starten. att sitta på jobbet med gråten i halsen och anstränga sig för att vara trevlig känns inte rätt, men jag måste. det finns inga val längre. det är bara att inse det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0