Grym kväll!

Hallå på eeer, fan vilken soft dag det har vart!
hade så jävla kul igår, precis vad jag behövde nu. blev några shots för mycket men fan så kul vi hade, dansade rumpa hela natten lång. va väl hemma efter 3 nångång, jag minns att jag la mig i sängen och bara tryyckte i mig jordnöttsringar, haha!
ställde klockan och se om jag skulle orka gå upp till skolan, men icke, hoppade över första lektionen och den andra var inställd så gick bara på religionen som var typ 30 minuter.. härlig dag asså.
dock vaknade jag upp med lite ångest över att jag inte har en aning om hur mycket pengar jag gjorde av med igår, inte bra att köra med kort i baren. aja, jävligt värd kväll!

idag händer inte ett skit, ska lägga mig och se en film och sen ska jag bara rida.

av nån konstig anledning känner jag mig riktigt glad idag asssåååå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0