Happy!

är heeeeeeelt sluuuuuuuut, funderar starkt på att lägga mig och sova en stund.
ändrade planer för kvällen, ska först käka kräftor hemma med familjen och sen sticker jag och Robine till lkpg, får se om det blir att sätta sig på nån uteservering och ta en drink, lär ju va sjukt mycket folk där uppe idag.
hoppas att vädret håller i sig oxå så blir denna fredagen görmysig!

nu ska jag käka nåt och sen lägga mig en stund, pussilipuss!



fan va ja är sämst på att lägga in bilder, ska försöka få med mig kameran ikväll..
det brukar låta så iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: anki

Hej! Vilken låt vart årets sommar plåga enligt dig? gå in på min blogg å svara på frågan :)

2010-08-20 @ 16:57:33
URL: http://livinginkarlskrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0