I Really want you

hemma från jobbet, har haft ett väldigt betydelsefullt samtal ikväll när jag hem vilket gjort mig stark.
har precis fått i mig lite käk och snart blir det lite sex and the city. kan behövas, få drömma sig bort lite :D
kom just på en sak.. att jag inte vart på Liseberg iår. lite tråkigt faktiskt, så galet kul. skulle ju joinat tjejorna i somras men var inte hemma då :(


vet inte vad som plötsligt hände, men för stunden känner jag mig bättre och snyggare än nånsin. fick nåt ryck mitt i all sorg och insåg att jag inte borde vara så ledsen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt Idis! Du är snygg som tusan, så ryck upp dig pudding :D

2010-08-12 @ 15:35:43
Postat av: Anonym

Tack, vem de än nu är ;)

2010-08-12 @ 16:28:49
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0